Digitalisering, les op afstand en ethische waarden: gaat dat samen tijdens corona? Interview Margreet Vendel (Meer Primair) over ethische waarden in het onderwijs tijdens de coronapandemie.
Weer naar school: zo ziet de Koninklijke Auris Groep de rol van ICT in het onderwijs Interview Hoofd ICT Hester Hegmans (Auris) over hoe ICT een steviger plek in het onderwijs kreeg tijdens de coronacrisis.
Zorg voor een theoretische onderbouwing bij vernieuwing met ICT Interview Christa van der iest-Fennema is leraar op IKC de Kinderkoepel in Leeuwarden en deelt haar ervaringen met de inzet van Chromebooks.
Spelen met techniek en wetenschap in LEGO-studio Interview Basisschool De Kubus in Amersfoort was vorig jaar de eerste basisschool met een LEGO-studio.
Les op afstand: Heliomare College doet het zo Interview Hoe geeft Heliomare College in Alkmaar vorm aan het onderwijs op afstand?
Les op afstand: Scholengroep Dynamiek doet het zo Interview Manager ICT Mieke Engelbertink (Dynamiek) vertelt hoe haar scholengroep het afstandsonderwijs inricht sinds de start van de coronacrisis.
Prijswinnende app voor betere spreekvaardigheid Interview Een kijkje achter de schermen te kijken bij ontwikkelaar Citolab.
Radio voor taalonderwijs werkt: 'Het is de behoefte van kinderen om te creëren' Interview Leraar Tjeerd van den Elsen (Xpect Primair) gebruikt radio als hulpmiddel in het taalonderwijs.
"ICT-bekwaamheid is meer dan weten wat er is en hoe het werkt" Interview Hoogleraar ICT en Curriculum Joke Voogt over ICT-bekwaamheid van leraren.
'Veranderen met ICT: van dromen naar actie' Interview Hoe Bert Jeuring zijn ICT-ervaring inzet bij Katholiek Onderwijs Enschede om de connectie tussen onderwijs en computers te maken.